سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور کیش

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هتل های 5 ستاره آنتالیا

    نظر

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانانتور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه سیده این شهر واقع شده است. این هتل در سال 2013 افتتاح گردید و 50000 مترمربع وسعت دارد. هتل سی پلنت در 90 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا و 80 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است. اتاق های این هتل متنوع و لوکس هستند و تمامی اتاق ها مجهز به تلفن مستقیم , روم سرویس , تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , سشوار , حمام به همراه وان و ... می باشند . برخی اتاق ها نمای رو به دریا دارند. این هتل از استخرهای زیادی تشکیل شده است و علاوه بر این تنها 250 متر با دریا فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا داشتن ساحل شنی اختصاصی و اسکله می باشد.

گاو صندوق , باغچه , رستوران با غذای بین المللی , کافی شاپ , استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , ساحل اختصاصی , زمین تنیس , پینگ پنگ , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزیماساژ , حمام ترکی , موج سواری و ... 
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
 
 

 هتل سیده پرمیوم آنتالیا

هتل سیده پرمیوم آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.این هتل یکی از هتل های مدرن و به روز آنتالیا بشمار میاید. که از موقعیت ساحلی در منطقه برخوردار بوده و تنها 450 متر با ساحل اختصاصی فاصله دارد . آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا نظر گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کند. هتل سیده پرمیوم آنتالیا تنها 65 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و 45 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد . سیده با داشتن طبیعتی دلنشین و زیبا یکی از بهترین اماکن تفریحی، گردشی آنتالیا می باشد.این هتل در مجموع 450 اتاق و سوئیت های شیک دارا می باشد که طرحی و چیدمان آن بسیار مدرن و منحصر به فرد می باشد و تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی زیبا و دلباز نیز می باشند.

امکانات هتل سیده پرمیوم آنتالیا:

از امکانات این هتل میتوان به روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، سرسره آبی،سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و سرباز، استخر کودکان ،سونا و جکوزی ،پینگ پنگ، بیلیارد، حموم ترکی ،کافی شاپ ،سینما، مراکز تجاری،کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل 5 ستاره سیده پرمیوم آنتالیا است.

 

 

 هتل ساتورن پالاس آنتالیا  

 

 

هتل ساتورن پالاس آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا در سال 2007 ساخته شده است که از موقعیت ساحلی برخوردار می باشد . هتل مدرن ساتورن پالاس یکی از با شکوه ترین هتل های لارا ست که با استقبال بی نظیر گردشگران تور آنتالیا مواجه است . این هتل دارای 221 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت جکوزی دار می باشد و رنگ آمیزی اتاق ها روشن و شاد می باشد و مناسب با سلیقه گردشگران است. ساختمان و معماری ویژه و طراحی داخلی آن بر زیبایی و عظمت هتل افزوده و رعایت اصول هتلداری و به کارگیری بهترین پرسنل خدماتی ، کامل ترین امکانات رفاهی و لوکس ترین وسایل مدرن جهت تزیین فضای داخی و خارجی ، دلیلی موجه برای برتری هتل می باشد . محوطه هتل نیز با استخر و باغچه هایی سبز و پر نشاط زیبا سازی شده است تا فضایی چشم نواز را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم نماید . در این هتل رضایت و نظر میهمانان حرف اول را می زند پس تمام تلاش هتل نیز در جهت جلب رضایت مسافرانیست که این هتل را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند .

امکانات هتل ساتورن پالاس آنتالیا:

شنا  و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تور آنتالیا تدارک دیده شده است . رستوران اصلی هتل که بنا به شرایط جوی ، گاهی سرپوشیده و گاهی روباز از میهمانان پذیرایی می کند ، اما دو رستوران آلاکارت همراه با چهاربار نیز در هتل موجود است که انواع نوشیدنی و غذاهای بین المللی را سرو و در اختیار گردشگران قرار می دهد . علاوه بر این ، تجهیزات پزشکی ، خدمات شستشوی لباس ، پرستارو سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش و بسیاری امکانات تفریحی دیگردراین هتل مجهز، به توریستان آنتالیا ارائه می شود.

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا ( 5 ستاره) یکی از هتل های ساحلی منطقه زیبا و خوش آب و هوای سیده است که توسط طبیعتی بکر و سر سبز احاطه گردیده و از پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی برخوردار می باشد . هتل توران پرنس آنتالیا با در اختیار داشتن بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی به اقامتگاهی منحصر به فرد تبدیل شده و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار دارد .موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 75 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 55 کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل توران در مجموع 592 اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اقامتی به مفرح و آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم کرده و دارای طراحی و چیدمان مدرن و فضایی رویایی می باشد . چیدمان و رنگ هایی که در این اتاق های مجلل به کار رفته است محیط آن را مطبوع و دلنشین کرده و خستگی فعالیت روزانه را از تن گردشگران تور آنتالیا هتل دور می کند.

امکانات هتل توران پرنس ورلد آنتالیا:

زمین تنیس ، مینی گلف ، میز بیلیارد ، پینگ پنگ ، اسکواش ، باشگاه ورزشی پیشرفته ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، استخر کودک ، ورزش های آبی ، پارک و سرسره های آبی متعدد ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، پذیرش و تحویل 24 ساعته ، صرافی ، آسانسور ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، پرستار کودک ، پزشک و خدمات درمانی ، اتاق بازی ، زمین بازی ،  شهر بازی ، سالن کنفرانس ، بار ، دیسکو ، کافه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران های مجهز ، بوفه مجلل صبحانه ، محوطه حمام آفتاب با تجهیزات کامل ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود. گردشگران با انتخاب این هتل توران پرنس ورلد آنتالیا سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز