سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور کیش

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هتل های 5 ستاره ارمنستان

    نظر

هتل لاتار ایروان ارمنستان

Latar-Hotel-Complex-Armenia.jpg

هتل لاتار ایروان ارمنستان مجلل ترین هتل 5 ستاره در منطقه سیلیکیان ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل لوکس در سال 2006 با معماری منحصر به فرد بنا شده است.

هتل لاتار در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان واقع شده است و تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر فاصله دارد و انتقال رایکان مسافران تور ارمنستان به فرودگاه فراهم می کنند.هتل لاتار لوکس از 19 اتاق مدرن تشکیل شده است.اتاق ها زیبا  همچون اتاق مطبوع، با ارائه فضای داخلی با رنگ های گرم و سبک کلاسیک است. هر اتاق شامل یک تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برای مسافران تور ارمنستان می باشند.هتل لاتار ایروان ارمنستان از 27 مارس 2013 از مسافرانتور ارمنستان استقبال می کنند.

Latar-Hotel-Complex-Armenia1.jpg

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان:

 در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی و همچنین انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران سرو می شود. امکانات کباب در سایت هتل وجود دارد. مسافران تور ارمنستان می توانند با این هتل سفر خوشی داشته باشند.

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، لاندری، غذاهای رژیمی مخصوص مسافران تور ارمنستان، بار، رستوران و...

 

Latar-Hotel-Complex-Armenia4.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia3.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia5.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia6.jpg

 Latar-Hotel-Complex-Armenia2.jpg

 

هتل نشنال ایروان ارمنستان

Hotel-National-Armenia2.jpg

هتل نشنال ایروان ارمنستان در شمار هتل های لوکس 5 ستاره ایروان ارمنستان قرار دارد.این هتل لوکس در نزدیکی میدان جمهوری، موزه ملی و چشمه پارک، هتل ملی در مرکز ایروان قرار دارد.فاصله هتل تا پارک فونتن 5 دقیقه است. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه، تا ایستگاه اتوبوس 20 متر و تا فرودگاه بین المللی ایروان زوارتنوتس 20 دقیقه فاصله دارد.مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به فرودگاه بروند.هتل نشنال ایروان ارمنستان از 15 فوریه 2013 آماده استقبال از مسافران تور ارمنستان است.

امکانات اتاق ها

هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند کتیبه، با پنجره های بزرگ با پرده لوکس، شومینه و کاشی کاری های رنگارنگ می باشد. هتل نشنال دارای اتاق ها بزرگ، استودیو و سوئیت در رنگ های جذاب تزئین شده است.

Hotel-National-Armenia.jpg

Hotel-National-Armenia1.jpg

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. 

Hotel-National-Armenia5.jpg

Hotel-National-Armenia3.jpg

Hotel-National-Armenia4.jpg

Hotel-National-Armenia6.jpg

 

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan5.jpg

هتل ماریوت ایروان ارمنستان یکی از بزرگترین هتل های زنجیره ای 5 ستاره ایروان ارمنستان است.این هتل مدرن در قلب این شهر میدان جمهوری قرار دارد.معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و موقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند.نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.هتل ماریوت دارای 5 رستوران و کافه است که در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی، ایتالیایی و بین المللی سرو می شودواز این هتل لوکس تا مسجد آبی تنها 500 متر فاصله دارد.هتل ماریوت 226 اتاق و سوئیت زیبا و بسیار شیک تشکیل شده و درتمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام لوکس، بالکن اختصاصی رو به مناظر کوه آرارت دارد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan1.jpg

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه،سرویس 24 ساعته اتاق ها، اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل، اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهواره، سولاریوم، مرکز زیبایی، میزکار، پارکینگ رایگان، مینی بار، خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan3.jpg 

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan2.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan4.jpg

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

Grand-Hotel-Yerevan.jpg

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان 5 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد. هتل گلدن تیولیپ یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان  در خیابان آبوویان است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد.از هتل تا فرودگاه زوارتنوتس 10 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تنها 200 متر از گالری هنر ملی و 500 متر از تئاتر اپرا فاصله دارد.این هتل  مدرن دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای/ قهوه ساز و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان میتوانند در 24 ساعت دولچه ویتا نوار و چای اتاق، واقع در هنرستان زیبا را شل کنید و مسافران می توانند در زمستان از باغ ملک این هتل لذت ببرند.هتل گلدن تیولیپ ارمنستان از 17 اگوست 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

Grand-Hotel-Yerevan1.jpg

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مرکز بدنسازی،‌ خدامت ماساژ، صرافی،‌ خشکشویی و مرکز تجارت , سونا و جکوزی، سولاریوم، مرکز زیبایی، رستوران روسینی به سرو انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Grand-Hotel-Yerevan7.jpg

Grand-Hotel-Yerevan3.jpg

Grand-Hotel-Yerevan6.jpg

Grand-Hotel-Yerevan4.jpg

Grand-Hotel-Yerevan2.jpg

Grand-Hotel-Yerevan5.jpg

 

 

 

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

Caucasus-Hotel-Armenia5.jpg

هتل قفقاز ایروان ارمنستان در شمار هتل های 5 ستاره لوکس ایروان ارمنستان قرار دارد.یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل هایارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق دلوکس، استاندارد و سوئیت رویال لوکس با طراحی مدرن است و امکانات عالی نظیر بار، ال سی دی، خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. از هتل تا مرکز ایروان تنها 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. سالن کنفرانس این هتل گنجایش ظرفیت 600 نفر را دارد.شاتل در رستوران نیز می باشدو پرسنل هتل قفقاز به زبان شما مسافران ارمنستان صحبت می کنند. هتل قفقاز از 16 جولای 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین، استخر روباز، امکانات ورزشی، سایت کامپیوتر، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران برای مسافران تور ارمنستان، کافی شاپ، بار، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

Caucasus-Hotel-Armenia1.jpg

 Caucasus-Hotel-Armenia2.jpg

Caucasus-Hotel-Armenia4.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان مهر 96  

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد